Hi, oh my God, the most incredible and beautiful collection of china I´ve ever seen!!!! I love what you love, but don´t have that many... congratulations!!! María Cecilia, from Chile
salam kak.. nie yg wat chemp meleleh ayaq mata & ayaq liuq bila tgk koleksi akak...cun sangat..sbb chemp x der..waaaaaaaaaaa..nie kena keep hunting..hihih
5 comments:
salam fitty..cantiknya koleksi roses fitty..semuanya akak suka..meleleh air liur..ni yg tak sabar2 nak balik sana..lagi 11 hari lagi..hehehe
Salam...
K.Azah ni..hari tu meraung..skrg pula meleleh ..hehehe...tapi koleksi fitty ni mmg tak jemu mata memandanglah..K.itapun suka sgt..
yg pink2 tu mmg favourite K.ita...tak sabar nak tgu wordless roses - thursday :-)
Beautiful, but I love those polka dot plates. Squeeeeeal....
xoxo,
Connie
Hi, oh my God, the most incredible and beautiful collection of china I´ve ever seen!!!! I love what you love, but don´t have that many... congratulations!!!
María Cecilia, from Chile
salam kak..
nie yg wat chemp meleleh ayaq mata & ayaq liuq bila tgk koleksi akak...cun sangat..sbb chemp x der..waaaaaaaaaaa..nie kena keep hunting..hihih
Post a Comment